reede, juuli 21, 2006

TON - Türisalu

Nagu arvata oli, siis seekordne maastik oli hoopis erinev kui eelnevad, kus sel aastal käidud. Suures osas oli tegemist lageda alaga ning teid ja radu oli mõnes osas kaunis tihedalt.
Esimesed kolm tulid möödaminnes, neljandast panin lolli peaga mööda. Peab ikka seda kõrgusjoonte ja kauguste asja natuke harjutama.
Kuuendasse punkti minnes panin liiga pikalt mööda teed ja siis ei saanud enam lihtsalt astangust üles. Mismuud kui kaart hambu ja natuke ronimist.
Seitsmendasse joostes ei leidnud ma kaardilt tuulegeneraatorit üles ja seetõttu läks natuke kauem, et end kaardil paika saada.
Üheksandasse punkti joostes ajasin kaevikute suunad vähe sassi ja jällegi natuke hävimist.
Edasi mõned väikesed möödalaskmised suuna ja kivihunnikute järjekorranumbritega, kuid miskit hullu ei olnud. Rajameister oli küll kaks otse üle lageda juppi sisse pannud, need polnud suuremad asjad. Orienteerumist oleks võinud ikka rohkem olla.
Kokku võttes aga paistab protokollist päris hea tulemus. Poleks enesetunde ja soorituse järgi julgenud arvatagi. Pealegi on paar nädalat vahele kah jäänud. Rada iseenesest saab hindeks 3+, sest oli selline rohkem jooksukas ja vähem nuputamist. Aga eks maastik oli kah selline lagedavõitu, et võetud oli peaaegu maksimum.
Peale jooksu tuli aga asjad kotti laksida, rattapüksid jalga ning tulistvalu tagasi Tallinna. Algus oli küll puine, kuid mõne kilomeetri pärast sai rütmi sisse. Peale seda naljalt enam alla 30km/h ei langenud. Tabasalus sai veel ka ühele kopale tuulde võetud ja mõned kilomeetrid sai lausa 40-se kiirusega "puhatud". Nüüd on siis teada, et Türisalust koju on 30 km.