Kõik 10m kõrgused TÄIESTI ronimata liinid. Noh tegelikult seal nõlva peal tegin mõned WI2 tõusud ja langused, aga need vähe vertikaalsemat laadi asjad on puutumata. Muideks seal laugema nõlva peal väga hea algõpet teha.Ainuke probleem on ülaankru koha leidmine. Läheduses nimelt puid pole ja jääd kah veel nii palju pole, et puuridega baasi teha. Mõne suurema kivilahmaka ehk leiaks.
Kõige rohkema jääga koht on kahjuks täiesti märg. Muidu oleks sinna ehk isegi proovima läinud, aga väike lootus on, et veevool muudab allatuleku kohta ja see läheb kuivemaks.
Ülejäänud on sellised peenemad nired ja õrnemad purikad, mida võiks turvalise süsteemiga proovida. Ülaankrud on igal pool enamvähem läheduses olemas. Suurem probleem hetkeseisuga on aga purikate mitte üles välja ulatumine ehk siis lõpus peab natuke kaljupragusid ronima. Ja see on seal pudise seina tõttu natuke ohtlik.
Ja nüüd miljoni krooni küsimus: Kus kohas need liinid asuvad? Piltidel oleva maastiku järgi peaks arvamine suht kerge olema.
Tehke oma pakkumised.
laupäev, detsember 27, 2008
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
2 kommentaari:
karjäär, mis jääb peterburi maanteed pidi tallinnast välja sõites paremat kätt. ei ole kaugel, pole kilomeetrilugejat vaadanud, aga arvan, et mitte kaugemal kui 20 kilomeetrit linna piirist
on mul õigus?
Hanna
Ei ole 20km linna piirist. On alla kilomeetri, aga mitte linnast välja, vaid hoopis sissepoole. Tegemist tegevkarjääriga Seega seal liikumine sutsuke piiratud. Mistõtu ka osad pildid kehva kvaliteediga, sest kaugelt võetud. Enne täpsemate kokkulepete tegemist ei soovita sinna turnima minna. Vähemalt mitte tööajal, kui kaevandamine käib.
See karjäär millele sina viitad on mitmeosaline ja vajab kah talve pilguga täpsemat uurimist.
Postita kommentaar