pühapäev, jaanuar 08, 2012

Kuidas sepikuid tehakse

Proovisin möödunud aastal oma treeningtundidel silma peal hoida ning  kirja panna. Olen seda ka varem üritanud, kuid ikka on laiskus must võitu saanud. Nüüd on aga peaaegu aasta stabiilselt kõik kirjas. Märkima hakkasin peale talvise hooaja lõppu ehk aasta alguse jääronimised jäävad siit välja. Nüüd tuleb ainult joont hoida ning edaspidigi korralikult arvet pidada.

Numbritest selgub, et midagi nagu oleks tehtud, aga selle pealt mingit vormi paranemist küll loota ei tasu. Hea, kui päris sepikuks kätte ära ei lähe.

Kokku 115 korda ja 269 tundi
Kõige produktiivsem kuu oli august oma 52 tunniga.
Kõige populaarsem ala rattasõit 37 korda. Suurt rolli mängivad siin rattaga tööl käimised.
Kokku  20 kirja pandud erinevat tegevust. Paar tükki pole päris sport, aga kehaline aktiivsus ja värskes õhus viibimine küll. Vähemalt on vaheldust olnud ning koormust on jagunud kõikidele kehaosadele.

5 kommentaari:

Peteri ütles ...

Need numbrid on suisa kadedust tekitavad.
Ma nii virk pole olnud, et kirja panna. Ma kasutan NOKIA GPS-i ja Sportstrackerit.
Alates septembris 2010 on üles tähendatud distantsi 625 km (sellest 85% joostes) ja ajakulu 60h.
Sa teed ühes kuus sama palju trenni kui mina aasta ja nelja kuuga.
Kuhu ma küll kogu oma aja raiskan!

Anonüümne ütles ...

mmm... ma arvan, et Peteri võhm ja aeg kulub roolikeeramisele ja kesk-eesti patriotismile

Kaur ütles ...

Milles sa arvestust pead? Mul on google spreadsheet, kõik need lahendusena pakutavad softid (viimasena proovisin sportlyzerit) näivad kuidagi liiga keerulised ja samas hirmus piiratud välja...

Viljar ütles ...

panen asju kirja heia-heia keskkonda. Suht primitiivne, kuid lihtne ja oskab ühteist ise kokku liita. Aegajalt tahaks küll tooreid andmeid kätte saada, et ise miskit lisaks arvutada, aga seda võimalust seal veel pole.

Oliver ütles ...

Ma soovitan SportTracks-i. Annab päris palju võimalusi kokkvõtteid teha ja statistikat pidada. Parim, mis ma leidnud olen.