neljapäev, jaanuar 02, 2014

Aastaring trennis

Plaan täidetud -  võiks öelda minu selle aasta trennitegemise kohta. Kuskil sisimas sai "eesmärgiks" võetud iga aasta päeva kohta vähemalt tund tegevust ning see tuli pisikese kuhjaga täis. Mark, mida siis edaspidi peab sihiks võtma, on 197 korraga 385 tundi.

Trennide iseloom on suures osas sama, jagunedes enamuses jooksu ja ratta vahel, kuid jooksu kilometraaž on möödunud aastal varasemast tervelt 30% suurem. Siinkohal tänu laste trennidele, mis mulle iganädalaselt paar 1,5 tunnist auku tekitavad. Statistikast seda kahjuks ei näe, aga ka jooksu tempot olen natuke tõstnud.

Jääronimist on olnud vähem, kuna talve ju pole veel tulnud, kuid selle asemel on tavalist ronimist natuke rohkem.

Seiklusvõistluste tundide arv on kah aastate lõikes kasvanud, aga neid pole kunagi liiga palju.

Kaalu olen viimastel aastatel mingitel suvalistel hetkedel kirja pannud. Kõikumist on, aga no täiesti mõtetu on see jälgimine, sest aasta lõpp ja algus on täpselt ühe pulga peal. Üldiselt ongi nii, et talvekaal on küll suvekaalust ümmarguselt 4 kilo raskem, aga aasta-aastalt sama.

Kokkuvõtvalt olen ise kõige rohkem rahul jooksu kiiruse ja vastupidavuse kasvuga. See pole aga kaugeltki see, kuhumaani peaks jõudma. Seega töö jätkub.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Siin 153 korda, 301 tundi
jooks 602 km,
ratas 2713 km,
murdmaasuusk 239
rulluisk 85

koku 4126 km millest u 400 juhuslikku lumelaua trackimist.

--
risto

Anonüümne ütles ...

Minu 2013:
187 korda
277 h (teil on märksa pikemad treeningud)
Jooks 972 km
Ratas 1227 km
Murdmaasuusk 249 km
Rulluisk 90 km
Kanuud, mäesuuska ja muud 349 km

Oliver

Viljar ütles ...

Jaa, paadiga pole mõtet tunniks ajaks sõitma minna ja ronimispäevadel on tavaliselt ikka mitme tunnised tretid.