Läinud nädala üks põhitegevustest oli perele uuema ja suurema auto otsimine, selle tsekkimine ja ostmine. Masina saime kätte reede õhtul ning siis algas niiöelda tutvumissõitude tegemine.
Senised masinad on mul kõik olnud vanad. See tähendab 10 ja rohkem aastat juba ostes. Masin millegi praeguseni ringi liikusime, sest mugavaks sõiduks seda küll nimetada ei saa on juba 15 aastat liikunud ning tema kere on nii ussitanud, et eelmise aasta sügisel pidi vahetult enne ülevaatuse tegemist iluravi tegema. Paar nädalat peale ülevaatuse tegemist oli aga rooste jälle värvi alt väljas. Samuti on kõik masinad olnud suhteliselt väikesed 2x Honda CRX ja 1 Ford escort ning manuaal kastiga. Loomulikult pole olnud mingeid mugavusi nagu rooli -ja pidurivõim ning konditsioneer ja turvapadjad ja ...
Uus (tegelikult ikka kasutatud) on aga automaat, 7 kohaline suur auto mis on ruumikas, mugav ja igati tänapäevaselt sisustatud masin. Kõige rohkem nõuab harjumist automaadi peale minek. Pidevalt tahaks vasaku jala ja parema käega sisseharjunud liigutusi teha. Mõned korrad on juhtunud, et ootamatus situatsioonis pidurdamisel tallub vasak jalg esimest ettejuhtuvat pedaali ning kuna see on pidur, siis on turvavöö pingul ja hing kinni. Mugavam on üldisel aga sõita küll.
Nüüd on kohta, kuhu panna istuma lapsed ning kuhu toppida kaks titekäru. Lihtsalt sai 7 kohalisest masinast tehtud 6 kohaline (Üks iste välja ja pööningule) ning tekkinud kohta käruga "sisse sõidetud". Ning ruumi võtta peale mõnin hädaline tuttav, kes tahab maalt linna saada.
Eile sai ka juba nn. kapteniistmeid proovitud. Kapteniistmed siis sellised, ket juhi ja kõrvalistuja istmeid annab keerata 180 kraadi ehk siis näoga tahapoole. Nii on hea autos piknikku pidada. Eriti kui keskmisel istmereal on pisikesed lapsed, kes vajavad lusikaga söötmist.
Kokkuvõtvalt on masin nädalavahetuse muljete põhjal hea ost. Mõningad pisiprobleemid veel on varustusega, aga ehk saab nendest kah lähiajal üle.
Näiteks on masinal sees mingi AKAI ACR-46MP/S cd makk, mis peaks ka mp3'sid mängitama. Probleem aga selles, et ühtegi minul riiulis olnud plaati tema omaks ei tunnistanud. Sai küll aru, et tegu mp3 formaadis failidega, kuid enne sisselugemise lõppu andis alati mingi vea (ERROR 7, ERROR 10) ning lülitas raadio peale tagasi. Tundub, et see mudel on vene turu jaoks tehtud ning mingit mõistlikku vastet ei andnud isegi google ega akai koduleht. Hea oleks leida mingi manual või foorum või asi, kus seletataks, mis struktuuriga või formaadiga mp3 plaate siis asi sööb.
esmaspäev, juuli 31, 2006
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
2 kommentaari:
hahahaaa :D
nii naljakas on lugeda, kui keegi ostab omale hyndai ja siis veel kirjutab seelest suure au ja uhkusega :D esialgu tundus, nagu oleks jutt naljaga kirjutatud, aga lõpupoole hakkas tunduma, et autoomanik tõepoolest oma hyndai üle nii suurt heameelt tundis.
Ei tahaks küll loole halba varju heita, aga uute autode põhjakiht hyndai hakkab Sulle omajagu peavalu valmistama :(
Nojahh... Täitsa võib olla, kuid absoluutselt kindel on see, et ka see valitud auto on mitmeid kordi parem kui eelmine "auto". Kui sa äkki oskad ka miskit konkreetset hyundai vigadest või konkreetse masina/mudeli vigadest välja tuua, oleks tore. Muidu lahmida võib ju igaüks.
Kaldun siiski arvama, et lihtsalt margi järgi ei ütleks, et asi on s**t. Pigem võib mõne mudeli puhul olla tüüpvigasid ja noh, ütleme et 10 aasta pärast võib hakata asi kiiremini väsima kui mõni nn brändi masin, kuid sinnamaani on ju veel piisavalt aega, et autot kasutada ja teda tundma õppida.
Au ja uhkust muideks polnud sellesse juttu mõeldud. Lihtsalt panin kirja oma mõtted seoses auto upgradega eelmisest versioonist praegusesse. Ja tõesti, selline edasiminek valmistab mulle vähemalt praeguses staadiumis suurt heameelt.
Postita kommentaar