reede, august 29, 2008

Paide xDream - Sprint

No vihma ladistas ja kõik oli märg, aga muidu oli ilm soe ja sai kerge varustusega rajale mindud. Minu puhul siis tähendas see ilma seljakotita liikumist, mida ma pole juba teab mis ajast teinud. vaid üks pudelike oli särgitaskus loksumas. Stardist sai igaüks oma punkti, kuid kõik olid mööda teerada punkti lähedusse ja tagasi jooksmine. Sealt siis kolmekesi koos rattaralli formaadis edasi. Meil aga polnud seekord ühtset vormi seljas ja suutsime kuidagi niimoodi üksteist rüsinas ära kaotada, et peale tulutuid kokkusaamiskatseid ja siit-sealt otsimisi sõitsime kahekesi edasi lootuses esimese punkti juures kolmandaga kokku saada. No see ka õnnestus, aga kogu selle jama aja ja närvikulu oli muidugi kohutav. Lisaks muidugi positsioonikaotus, mis ralli formaadis mängib olulist rolli. Kaotus 9min parimale.
Vahetusalast jooksime kiirelt läbi ja sukeldusime rappa. Kaardilt paistis kena üle lauka ujumine, aga kohapeal oli olukord hoopis roosilisem. Laukad olid kas kinni kasvanud või lihtsalt nii kitsad, et sealt sai ilma ujumata üle. Rabaetapp tuli meil enamvähem välja ja kaotus parimale 5min.
Nüüd jälle üks väikene rattajupp, mis läks meil väga aeglaselt, sest ühel rattal olid ketaspiduri klotsid kinni kiilunud ja edasiliikumine selle tõttu tunduvalt raskendatud. Lõpuks ei võtnud veel vahetusala punkti kah õigel ajal ära ja pidime veast aru saades rullidega mööda soppa ringi jooksma. Muidu suht lihtsa etapi peale kaotus 10min.
Aga rull oli hea. Protokollis on meil küll paremuselt teine aeg, kuid see on ilmselt selle pärast, et ratta viimase punkti võtmisel olid meil juba rullid jalas ja panime kohe ajama, ise arvan, et tegelikult oli 2-4min parimale.
Ja siis kiiruga järve äärde, vest selga ja üle. Loomulikult sai ikka mööda paadisilda võimalikult kaugele mindud ja sealt veel suure hooga edasi hüpatud. Mida vähem ujuda, seda lihtsam. Ujumise lõpus olime kohal 19. Nüüd tuli natuke orienteerumisjooksu, mis sisaldas endas hulgaliselt kraavide ja ojakeste ületusi, mudas sumpamist ning minutehtud väga paha rajavaliku tõttu 20-21 vahes ka mööda rägastikku turnimist. Viimasega siis sai kaotusele veel mõned minutid lisatud.
Torni juures läksin mina laskuma ja teised maastikule peidetud punkte otsima. Peab nentima, et üks punkt oli nii ära peidetud, et meil (mina kui laskuja välja arvatud) kulus selle leidmiseks tohutupalju aega ja sellega kogunes kaotust võitjale 10 min. jagu.
Nüüd veel üks pisike jooksuke vahetusalani ning algas valik kanuuorienteerumine.
Olin juba rulli ajal seal nati planeerinud ning jooksu ajal said selgeks ka ojade voolusuunad ning plaan paranes veelgi. Meie siis järjekorras 51-50-48-49 Peale esimese punkti võtmist sai õigel hetkel paat kaldale sikutatud ning järve kaudu lõigatud. Tagasi aga oja kaudu allavoolu. Siina aga magasin ülevedamise koha maha, sest millegipärast polnud kaardile märgitud kahte silda ja neid ühendavat teekest. Selle tõttu sai vähe rohkem mõlatud ja ajakadu hinnanguliselt 3-4 min. Aga muidu läks kanuu enamvähem kuigi kaotus parimale 9 min on ehk nati palju.
Ja ei olnudki enam muud, kui rattaga lõppu, üks väikene tõkkerada ja finish. Muide selle takistusraja juures ei olnud keelatud tõket pikali lükata ja sellest üle jalutada. Peaasi, et ise tõkke pärast püsti tagasi paned. Meie tegime kõigi tõketega nii, et esimene lasi tõkke alla, teised jooksid üle ja siis uuesti tõke püsti. Palju lihtsam. Lausa imelik oli vaadata, kuidas teised elu eest punnisid ja turnisid.
Lõpp 4:04 ja praegu seisuga oleme kohal 19, mis pole küll teab mis koht, aga üldseisus liigume ikkagi ettepoole.
Kokkuvõtvalt oli väga tore etapp. Oleks kiiremini jooksnud/rattaga sõitnud, aga sain tiimilt tagasisidet, et olen ülivormis. Tegelikult kahtlustan hoopis teiste alavormi või siis vormiriietuse puudumist, sest ma pole ju üldse trenni teinud ja puhata kah pole saanud. Viimaste päevadega on saanud näiteks kümmekond tonni killustikku laiali kärutada.