Alustasime põhikohast idapoolse parkimisplatsi alt. Kõigepealt siis panga keskele laskumine ja baasi tegemine, mis oli seotud komplikatsioonidega (nüüdsest ehk on mõnel pikaks ajaks meeles mida tähendab lause "viska köis alla"). Igaljuhul tegime seal ülaköies ära esimese raksuga pähetulevad liinid, tuletasime meelde löögi ja konksutamistehnikat ja hängisime niisama.
Edasi vatasime tsipa lääne poole, kavatsusega altjulgestusega ronimist meelde tuletada. Kõigepealt "Paksuke" sealtsamast nurga tagant sai tehtud kahel korral ning siis "Jalgrada", mis oli täiesti märg ning lõppes kibuvitsapõõsas. Kumbki ilmselt üle WI2 ei ole.
Sai selgeks, et:
- Shell tuleb välja vahetada kas ATC guide või reverso3 vastu.
- vajaka on korralik köis, millega ka vesisel jääl toimetada saab
- Kiiver peab kaasas olema
- Puurivänt vajab korda tegemist ja kaasa võtmist.
4 kommentaari:
mis shell sul praegu on ja mis tal viga? proovisite paaris ronida?
(kaur @ atc xp)
Kong chuy tube. Minu köitega(suht jäigad ja jämedad) ei saa praktiliselt üldse kasutada, sest kogu aeg kiilub kinni. Eriti hulluksmuutub asi sopaste või märgade liivaste köite puhul. Uuemate köitega jälle on vahest nii libe, et peab kramplikult kinni hoidma.
Teist julgestada on ilma autoblock vahendita tükkmaad keerulisem ja riskantsem.
AGA hetkel pole kumbagi minu valikutest eestis saada.
Paarisronimist ehk siis üks ronib ees ja teine järgi, sai tehtud küll. Eesti oludes muidugi on väga tehislik situatsioon, aga harjutama peab.
ATC guide on trekkeri veebis endiselt olemas. Ilmselt oli neil poes ka. Trekker / Redfox mullistustega seoses on võimalik, et Black Diamondi kraam on letist ära korjatud, aga ehk on Üllaril mõni leti all alles?
Ja oled kindel, et Matkaspordis Reverso 3 ei ole? Tellides saab kindlasti...
vaga huvitav, aitah
Postita kommentaar