teisipäev, jaanuar 25, 2011

Kas me sellist tehnikat tahtsimegi?

Väheke näoraamatus ja sinutoru's brausimist on palju pahandust teinud. Nüüd on mul tunne, et pean oma ronimistehnika totaalselt üle vaatama ja hoopis teistsugused liigutused sisse harjutama. Muidugi pole möödunud aastad totaalne ajaraisk, kuid päris suures ulatuses on vaja jalgade ja käte tööd muuta. "Monkey Hang"  on siis see minu jaoks uudne termin, mis lähemat testimist vajab. Viimane kord jääl turnides ja esimest korda katsetades olid mõningad kohad niimoodi lihtsamad, mõned ... harjumatud.

Lisaks ronimistehnikale on probleem ka baasi tegemisega. Seal pole õnneks asjad nii hullud, sest arvasin juba ennegi, et minu senised oskused kaunis kesised on. Õnneks pole vaja väga palju RINGI õppida, sest mingit harjumust pole veel sisse juurdunud. Paha asja juures on muidugi see, et kiireid ja lihtsaid ja turvalisi variante on mitmeid ja nende seast selle õige välja valimine ei olegi niisama lihtne. Valida on kas lindiga või põhiköiega. Esimesel juhul kas juhisõlmega või libiseva keeruga. Lindi puhul näen mina alati puudusena pikuse reguleerimatust ehk baasi kõrgus sõltub jäigalt puuride asukohast ja lindi pikkusest.
Köie puhul aga on alati küsimus, et mis teha, kui teine on üles roninud ja on vaja edasi minna? Köie vale ots on ju baasis kinni.
Kaalun tõsiselt vahepealse variandi ehk snakecord kasutuselevõttu.Kuna tegu siiski köiega, on hea lihtne vajadusel sõraga pikkust muuta.

3 kommentaari:

Tõnis ütles ...

Monkey hang ikkagi ju vana kooli leash'idega ronimise teema!!!

Viljar ütles ...

termin "Monkey hang" tähendab eri kontekstides muidugi erinevaid asju, aga antud juhul on see tehnika, kuidas vähendada koormust kätele ja parandada tasakaalu. http://gravsports.blogspot.com/2010/12/short-clip-on-squat-stand-swing.html
http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=103562333001593

Sven ütles ...

ma olen ka seda monkey hangi täheldanud surfates veebis ja blogides. mõtlesin tuleval nädalavahetusel sellele rohkem tähelepanu pöörata. aga ma kardan, et kui käe sirgeks lasen, siis tuleb kirka jää seest välja ja ma kukun alla, olgu kirka tegelikult kasvõi pommikindlalt jääs kinni. muidugi on mu kartus üsna põhjendamatu.