teisipäev, aprill 17, 2007

Odavad sportimise prillid

Rattaga sõites on teatavasti ilgelt vastik, kui külm tuul silma puhub või tolmaval kruusateel silmad tolmu täis on ja need vesistama hakkavad. Pilk muutub häguseks ja pole üldsegi mõnus sõita. Selle vastu aitavad enamusesl kordadel prillid. Olen vahelduva eduga kasutanud erinevaid "Relax" päikeseprille, mille hinnaklass jääb kuskile sinna 200 ja 300 krooni kanti. Kuna aga olen selline hajameelne kobakäpp, siis pole mul enam ühtegi neist ostetud prillidest alles. Mõnele olen peale istunud, mõni on jäänud kuskile ühte eestimaa lõputututest rabadest või siis on lihtsalt kuskile haihtunud. Igatahes ei raatsi mingit kallist värki osta lihtsalt selleks, et järgmisel hetkel kuskilt kadunud okulaare otsima hakata.
Millalgi sai rattaga sõiduks ostetud töö ohutuseks mõeldud kaitseprillid. Sellised kollased ja 3M markeeringuga. Need olid suht ainukesed, mis kätte saadavas valikus mu pea ja nina kujuga sobisid.
Nüüdseks võib öelda, et kollane värv oli viga. Esiteks pole päikese vastast kaitset kollasest värvist vähimatki tolku ja teiseks muudab kollane värv nii mõnegi asja teistsuguseks. Rattaga aga kannatab sõita küll. Ja niisama metsavahel oksavastaseks kaitseks kõlbab kah. Ja kuna värkidest sellise hinna juures väga kahju pole, siis saab neid ka ehitusel ja muidu nikerdamise juures sihtotstarbeliselt kasutada.
Eks ma kasutan neid nii kaua, kuni kuskile unustan või ära lõhun ja siis muretsen kirka klaasiga variandid.

Kommentaare ei ole: