teisipäev, detsember 04, 2007

Isetehtud jääkirkad


Ka niimoodi võib teha jääkirkasid
Aga mina nii ei teeks. See tähendab, et mina olen ikka teistmoodi teinud.

Teine äärmus "isetegemise" koha pealt on Bubu. See mees on asja ikka väga proffesionaalselt käsile võtnud ja pole ka ime, kui ta maailma tasemel nii kõvasid tegusid teeb.

Ja siin on veel Andrej Pecjak teinud endale mõned kirkad. Juba natuke rohkem kodukootud mulje, kuid uuemad versioonid on juba kaunikesti hea väljanägemisega.

Ja siis on minu tehtud kirkad. Kuidas need välja näevad saab vaadata kõrvalt, kuid millest nad koosnevad panen mingi aeg siia kirja. Aja jooksul on jooniseid hästi palju erinevaid, kuid aja puudusel olen valmis jõudnud teha vaid mõned. Eelviimane paar sai ilusa punase kuue selga ja meetri pealt vaadates ei oska küll öelda, et need poest pärit pole. Aga eks kõigest ikka varsti täpsemalt.

Kommentaare ei ole: