neljapäev, detsember 20, 2007

Joostes tööle, rattaga kooli, nii see esikoht koju toodi.


Trenni tegemise ajaga on alati kitsas ja kui võimalik midagi ühildada, siis tuleb seda igal juhul teha. Varem, no umbes nii paar nädalat tagasi oli mul kodunt tööle kilomeeter-poolteist ehk siis 25 min käimist.
Nüüd on seda maad elukoha muutusega seoses 8,5km ehk siis viimaste katsete kohaselt umbes 50 min jooksu või 30min ratast. Rattaga ma ju sõidan ringiga, et ikka natukenegi funni saada.
Tulevikus (krt seda teab, millal see ükskord teoks saab) hakkab seoses töö tegemise asukoha vahetusega olema kõige otsemat teed pidi ümmarguselt 13km, millest enamus mööda linnatänavaid ja ülejäänud maantee ääres. Tunduvalt huvitavamat trajektoori pidi (kolmandik metsavahel) liikudes venib teekond veelgi poolteist-2km pikemaks ning joostes tööle jõudmise aeg läheb juba sinna 1,5-2 tunni kanti.
Kaks korda päevas niikuinii ei jõua joosta ja seetõttu on veel eriti raske oma tegevusi planeerida. Parim variant, millele praegu olen tulnud, et ühel päeval jätan auto linna, jooksen koju ning järgmisel hommikul jooksen tööle ja õhtul autoga koju. See peaaegu et sobiks, ainult et ma tahan hommikuti magada. Ja kui hommikut alustada jooksuga, siis söök jääb ju vahele ja see on umbes sama hull, kui mitte magamine. Kuidas aga hommikul tööle saada nii, et õhtul saaks rahulikult koju joosta, ei suuda minu väike peake välja mõelda. Mingi ühistransport liigub, aga suhteliselt harvalt.
Ülesanne kitse, hundi ja kapsapea jõe teisele kaldale transportimise kohta on sellega võrreldes lapsemäng.

Kommentaare ei ole: