esmaspäev, detsember 17, 2007

Seinakalendrit vaja

Kodus on alatasa probleem, et mõningad üritused saabuvad äkki ja niiöelda moraalne ettevalmistus minu kodust ära olemiseks jääb lühikeseks. Eks ma ikka üritan seda kuidagi ise siluda, aga sellest jääb väheks. Olen üritanud ka mingisse kalendrisse ringikesi tõmmata, et siis oleks näha, millal mingi asi planeeritud on, kuid kalendrid on kuu põhised ja mis järgmisel leheküljel, seda pole ju ilma lappamata näha. Need kalendrid aga, kus kõik päevad ühel lehel on tüüpiliselt nii tihedat kirja täis, et isegi ürituse nime lisamisega on raskusi. Ja tegelikult pole poes neid plakati moodi kalendreid tegelikult eriti saadagi.
Sestap ootan soovitusi hea mahutavusega seinakalendri osas, kuhu saab märkmeid juurde teha ja samas mahutab kogu aasta ära.

Ja kõige tähtsam on see, et asi kena ja popp välja näeks, sest muidu mul ei lubata seda kodus seinale riputada. Nii palju tingimusi ja nii vähe valikuid. Oleks mul kunstiannet, siis teeks ise sellise kalendri, aga ma olen ju stiilitundetu.

Kommentaare ei ole: