Paar päeva hiljem käisin proovimas, kas olid rajad ikka nii hullud, kui algselt tundusid. See vähemalt oli. Kuigi leidsin palju uusi kohti kuhu kirkat toetada ja mitu erinevat liini mida mööda teoreetiliselt üles saada on siiski parem serv kõige lihtsam. Mõne katsega, mis tegin aga seekord lõpuni ei jõudnud. Video lõpust ähmaselt näha, kuidas kiiver päästab hullust muhust.
laupäev, november 07, 2009
HDB 2009 Neljas rada
Tegin natuke laiema raja, et tekitada erinevaid läbimise variante. Millegipärast aga juhtus nii, et vasakul küljel oli keskmises tsoonis kirkakohtade põud ja lootus sealt üles saada kustus mul suht kiirelt. Keskelt ei hakanud proovima kuna see oleks sisaldanud pikka ülessirutust kehvalt nukilt. Seega kõige "lihtsam" tundus võtta parem külg. Tasakaalupunkti manageerimine ja väheste kirkakohtade kasutamine viib siit servast peaaegu üles välja. Jalgade tsoonis hoidmine on probleem. Pea meeles, et ka küünarnuki, põlve ega puusaga ei tohi väljastpoolt rada toetust otsida.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
2 kommentaari:
Ei näe muhku. Kirka käis koljus ära?
Jaa, kirka tagumine ots käis kõlksti vastu kiivrit.
Postita kommentaar