neljapäev, oktoober 16, 2008

Pilates minu jaoks?

Kunagi soovitati mulle proovida sellist asja nagu Pilates. Et pidada hää olema. tugevdab salajasi lihaseid ja stuffi. Natuke uurisin ja kujundasin enda jaoks arvamuse, et mis see selline küll olla võiks.
Kui koduvald korraldas mingi prooviürituse ehk siis sai niisama minna ja üks kord proovida mis see siis ikkagi täpsemalt on, panin enda nime kirja.
Käisingi ära. Esimene üllatus oli kohale tulnud seltskond. Kuna minule soovitas meesterahvas, siis polnud ma absoluutselt valmistunud olema üksinda suure naistekarja keskel, aga just nii see oli. Teine üllatus oli see, et ei mingeid spets harjutusi ja personaalset juhendamist, asendi korrigeerimist, vaid ainult mina võimlen siin ja teie teete järgi. Ilmselt oli see osaliselt tingitud ka rühma suurusest, aga minu ettekujutus oli miskit muud.
Ja siis loomulikult see, et ma ootasin midagi teistsugust. Ei oskagi kohe kirjeldada, aga mitte sellist rühmatrenni. Aga kui selline asi meeldib, siis trenni saab kätte küll. Peamiselt just staatilise mitte dünaamilise jõu poole pealt, mis oli kah võibolla üks neist asjadest mis mind alateadlikult häiris. Olen ju kogu aeg ikkagi liikuvat trenni teinud. Igaljuhul sain peaaegu kõigega enda arust hakkama. Küll mitte nii gratsiliselt kui teised, aga siiski. Ja kui alguses käsi ringitades õlaliigesed nagisesid, siis peale sessiooni oli kõik liikumine pehme ja sujuv.
Kuigi harjutusi tehes oli raske, siis kokkuvõttes väsimust ei olnud. Mis trenn see on, kui trennijärgset väsimust ei ole? Igaljuhul mitte minu maitse järgi trenn. Tegin igaks juhuks kõrvalsaalis mõned lõuatõmbeseeriad peale.

2 kommentaari:

Marek Tihhonov ütles ...

Sa võid proovida sellist trenni nagu Power Pilates.

Näiteks PlanetSpordis (http://www.planetsport.ee/) treener Elliko teeb seda.

See on oluliselt tõhusam ja seda probleemi küll ei ole, et pärast trenni valitseb tunne, nagu polekski midagi teinud :-)

Evelin ütles ...

Mees:)

Tead kui ma tagasi tulen, siis ma alles demonstreerin sulle, milliste valudega v6ib lahkuda tantsutrennist. Meid venitatakse t6siste valukarjeteni. Muide, nii mehi kui naisi!

(poleks arvanud, aga ma reaalselt igatsen v6imalust sinuga harku metsa v6sajooksuringile minna)