esmaspäev, august 08, 2011

Lõbusa pesukausiga jõel

Järjekordne katse panna mind jõesüsta muretsema toimus eile. Trass Pirita jõel Iru sillast Lükati sillani. Vesi oli soe ja teda oli parasjagu, et kivide ümber vahutaks ja väga põhja kinni ei jääks. Paadiks oli seekord istumise all Jacksoni playboat ehk lai ja lühike plastvann. Muidugi on sellel plastvannil tipptasemel kuju ja omadused, aga mina oma kesiste oskustega ei suuda neid eriti palju oma kasuks tööle panna.
Esimeses laines, kuhu pahaaimamatult lasen end surfama meelitada saavad teised vaadata mis värvi on paadi põhi. Seekord ma neil kaua vaadata ei lase ning keeran end õige liigutusega kohe tagasi. Edasi võtan alguses nati ettevaatlikumalt, aga mõne aja pärast saab juba nati parema tunnetuse ning kiirema vooluga kohad ei ole enam väga hirmutavad. Enne lõppu tammi all harjutan esialgu väiksemast voolust läbi sõitmist, liikudes vähehaaval üha vahusema vee poole. Kui kõrvade vahel juba häguseks muutub, üritan korduvalt lainesse sõita. Puudu jääb aga alateadlikust julgusest või siis jõust, sest iga kord viskab vool mu enne õigesse punkti jõudmist allavoolu minema. Positiivse poole pealt aga peab nentima paadi (ja sõitja) jonnipunnlikkust ehk siis põhi ülevalpool sõitu enam ei tule.

Igaks petteks tegin täna ebay's paadi otsingu, aga minu rahakoti õnneks oli ainult väga üksikuid ja sobimatuid vasteid. Huhh...

Kaamera on mul järjekordses garantiiremondis, seega pilte netu.

Kommentaare ei ole: